|
Tweet |
SPORUN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜ HATAY’DA BULUŞTU
Hatay Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, 23 Haziran Uluslararası Olimpik Günü kapsamında düzenlenen etkinlik, 15 Temmuz Milli İrade Parkı’nda yoğun katılımla gerçekleşti.
Gençlik ve Spor Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, Hatay Valiliği, Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) iş birliğinde gerçekleştirilen organizasyona HBB Başkanı Mehmet Öntürk’ün yanı sıra, Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi Başkanı Prof. Dr. Veli Ozan Çakır, milli sporcular, gençler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Vali Masatlı: “Olimpiyatların Bir Ayağını Hatay’a Kazandırmak İstiyoruz”